23.07.2020
20.07.2020
Nový model v Galerii modelů
13.05.2020

Astrolabe

Francouzská korveta z roku 1812. Model vznikl na základě podkladů francouzského Námořního muzea v Paříži. Stavebnice obsahuje veškeré díly nezbytné pr... celý popis
Dostupnost
Skladem
5 540 Kč
4 579 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:773

Francouzská korveta z roku 1812. Model vznikl na základě podkladů francouzského Námořního muzea v Paříži.

Stavebnice obsahuje veškeré díly nezbytné pro sestavení modelu (podrobněji viz níže) včetně stojánku. Trup se staví klasickou technologií plaňkováním na žebra. Plaňkování se provádí ve dvou vrstvách. Model se staví bez plachet.

Charakteristiky modelu
Měřítko: 1:50

Délka: 1100 mm
Šířka: 380 mm
Výška: 740 mm

Obsah stavebnice
- Překližkové archy s laserem řezanými díly (kýl, žebra, paluby, lafety děl, koše, kormidlo, kotevní příčníky, úvazové a úponové lavice, ohlávky stěžňů, úvazníky, stojánek a mnoho dalších dílů)

- Laserem gravírované díly (galerie, okna, ozdoby)
- Lišty na oplaňkování trupu (trup se plaňkuje dvakrát) a palub
- Nosníky a kulatina na výrobu dílů
- Kulatina na stěžně a ráhna
- Dřevěné a mosazné doplňky (kladky, úvazové kolíky, mřížovina, dělové hlavně, kotvy, kola lafet, vratidlo, galionová figura, kování, hřebíčky, kroužky aj.)
- 5 stran výkresů – pohledy, řezy, plán lanoví, přehled překližkových dílů
-Český návod na sestavení, množství fotografií a kreseb detailů