23.07.2020
20.07.2020
Nový model v Galerii modelů
13.05.2020

La Couronne

Francouzská loď z roku 1636. Plánek a stavebnice lodi byly vytvořeny na základě dobových podkladů. Stavebnice obsahuje veškerý potřebný materiál pro s... celý popis
Dostupnost
Skladem
8 240 Kč
6 810 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:778

Francouzská loď z roku 1636. Plánek a stavebnice lodi byly vytvořeny na základě dobových podkladů.

Stavebnice obsahuje veškerý potřebný materiál pro stavbu modelu kromě lepidel, barev a bezbarvého laku. Trup se zhotovuje klasickou technologií plaňkováním na žebra. Ve stavebnici naleznete díly z překližky, plaňky a lišty, kulatinu na stěžně a ráhna, hotové kladky, očka, hřebíčky, nitě pro imitaci lanoví, odlitá děla, kotvy, vlajky a mnoho dalších dílů. Stavebnice obsahuje velké množství kovových ornamentů, figurek, erbů a dalších ozdobných prvků. Díly z překližky jsou precizně vyřezány laserem a k oddělení stačí ostrý nůž. 
Návod na sestavení modelu je řešen formou návodných, které vedou krok za krokem průběhem celé stavby. Přiloženy jsou též sestavné výkresy. Doprovodný text je v několika jazycích (anglicky německy, italsky, francouzsky a holandsky). Model se staví bez plachet, aby vynikla krása lodi, ráhnoví a lanoví.

Charakteristiky modelu
Měřítko 1:98
Délka: 76 cm

Měřítko1:98