Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
23.07.2020
Rozšíření nabídky o barvy Vallejo Model Color
Nabídku e-shopu jsme rozšířili o kompletní sortiment odstínů vynikajících akrylových barev Model Color od Španělské firmy Vallejo. Barvy Vallejo Model... číst celé
20.07.2020
Nový model v Galerii modelů
Do Galerie modelů byly přidány fotografie modelu španělské galeony San Francisco, kterou postavil pan Ján Janoštiak ze stavebnice firmy Artesanía Lati... číst celé
13.05.2020
Polaris - nový model pro začínající modeláře
Španělská firma OcCre vytvořila stavebnici dřevěného modelu plachetnice Polaris, která je vhodná pro všechny, kteří chtějí začít se stavbou dřevěných ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Wacht am Rhein VII

V roce 1848 bylo na řece Rýn v provozu 25 bočnokolesových remorkérů s ponorem kolem 2 metrů. Kvůli mělčinám na mnoha místech řeky nebylo možné použít ... celý popis
Dostupnost
Skladem
7 740 Kč
6 397 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:111787
Výrobce:Deans Marine
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

V roce 1848 bylo na řece Rýn v provozu 25 bočnokolesových remorkérů s ponorem kolem 2 metrů. Kvůli mělčinám na mnoha místech řeky nebylo možné použít lodě s větším ponorem. Rýnské remorkéry byly proto dlouhé, aby se do nich daly umístit delší parní kotle, větší motory, sklady uhlí a kajuty posádky.
Kolem roku 1880 se objevily první šroubem poháněné remorkéry, které měly větší rychlost a menší posádku.
Wacht am Rhein VII byl postaven v roce 1893 holandskou loděnicí P. Boele v Slikkerveeru jako rýnský remorkér. Poháněný byl parním strojem o výkonu 300 koňských sil a byl speciálně navržen pro střední část řeky, která je charakteristická mnohými zákruty a silným proudem. Tvar trupu je proto dlouhý a štíhlý.
Kormidelna je umístěna za komínem, což zhoršovalo pohled dopředu, naopak to však umožňovalo velmi dobrý pohled na tažené plavidlo. Loď byla zařazena do služby v roce 1894 firmou J. Uttner v Wesel-Buderichu. Na začátku 20. století se vlastníkem lodi stala společnost Johann Knipscheer Shipping Company, která se jako první odvážila táhnout lodě proti proudu až na švýcarské hranice do Basileje. Loď byla přejmenována na Direktor Johann Knipscheer. V roce 1919 byla přejmenována na Speculant. V letech 1924 až 1957 proběhla řada modernizací a změn jak na pohonném ústrojí, tak i nástavbách. V roce 1972 byla loď přejmenována na Pieter Boele (podle loděnice, která loď postavila) a v roce 1987 byla předána muzeu Prins Hendrik Maritime Museum v Dordrechtu.

Stavebnice
Plovoucí model krásného rýnského remorkéru vhodný pro zabudování 2 kanálové RC soupravy s laminátovým trupem a veškerými díly, nezbytnými pro sestavení modelu.  Motor, regulátor, serva a další prvky RC výbavy stejně jako barvy a lepidla nejsou součástí stavebnice.

Charakteristiky modelu
Měřítko: 1:35

Délka: 965 mm
Šířka: 180 mm
Výtlak: 3,97 kg

Obsah stavebnice
- Laminátový trup

- Plastové archy s předtištěnými díly
- Vakuované plastové díly
- Velké množství plastových a kovových doplňků
- Hřídel s pouzdrem
- Kovový lodní šroub
- Kormidlo s kormidelní pákou
- Obtiskový arch se jménem lodě
- Sestavný výkres
- Podrobný návod s fotografiemi a kresbami detailů (anglicky)

Parametry
Měřítko1:35
Zboží zařazeno v kategoriích
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.