Novinky
19.02.2019
Nový model v Galerii modelů
19.2.2019  Do Galerie modelů byly přidány fotografie modelu španělské řadové lodě San Juan Nepomuceno, která se účastnila bitvy u Trafalgaru. Model po... číst celé
11.01.2019
Nový model v Galerii modelů
11.1.2019  Do Galerie modelů byly přidány fotografie modelu obchodní lodě Albatros, který postavil pan Luboš Ouborný z Děčína.   číst celé
14.09.2018
Nový model v Galerii modelů
14.9.2018  Do Galerie modelů jsem přidal právě dokončený model bretaňského rybářského člunu. Model je postaven v měřítku 1:25. Základ tvoří stavebnice... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Funkční příslušenství / Lodní šrouby

 

Velmi kvalitní mosazné lodní šrouby holandské firmy Raboesch®, které vyrábí již téměř 40 let. V nabídce naleznete šrouby dvoulisté až sedmilisté v průměrech 20 až 110 mm. Od každého typu je na výběr levotočivý i pravotočivý šroub.

 

 


 

2-listý typ A2-listý typ C3-listý typ A3-listý typ C3-listý typ D1

Šroub používaný u plachetnic s pomocným motorem nebo u klasických malých parních člunů.

Šroub používaný u současných sportovních i rekreačních jachet, které jsou vybaveny pomocným motorem. Také se používá u Z-náhonů a přívěsných motorů.Šroub používaný u dvouhřídelových osobních lodí do roku 1940, nákladních lodí, přístavních tlačných remorkérů, jachet a klasických rybářských lodí.Šroub vhodný zejména pro rychlejší lodě.Šroub s velkou plochou listu, který se vyznačuje vynikajícími hydraulickými vlastnostmi při nízkých otáčkách. Používá se především u motorových jachet, klasických rybářských člunů, parníků.

3-listý typ D24-listý typ A14-listý typ A24-listý typ B4-listý typ C

Šroub pro rychlé válečné lodě z období let 1920 až 1960. Tyto lodní šrouby se vyznačují nízkou kavitací a vysokým výkonem při menších otáčkách.Šroub používaný po roce 1940 u lodí s výkonnějším motorem a rychlostí jako u tlačných remorkérů, rybářských lodí, nákladních lodí a motorových jachet.Šroub se speciálně upravenými listy pro použití v dýzách. Používá se u remorkérů, tankerů a rybářských lodí.Šroub se skosenými listy. Navržen speciálně pro rychlejší lodě ke snížení vibrací. Používá se u velkých luxusních jachet, osobních lodí, trajektů, fregat, hlídkových člunů a ponorek.Šroub navržený pro rychlejší lodě s požadavkem na nízké vibrace jako např. rychlé nákladní lodě, zásobovací lodě, fregaty, hlídkové čluny, osobní lodě, kontejnerové lodě, luxusní jachty.

4-listý typ D5-listý typ A15-listý typ C6-listý typ B7-listý typ B široký náboj

Šroub s velkou plochou listu. Tento typ šroubu vyniká vysokým výkonem při nízkých otáčkách a používá se u policejních člunů, lodivodských člunů, torpédoborců, zásobovacích lodí, fregat a hlídkových člunů.Šroub používaný do 70. let 20. století u lodí s vyšší pravděpodobností vzniku kavitace, jako např. osobní lodě, rychlé nákladní lodě nebo fregaty. Od 80. let byl nahrazen 4-listým lodním šroubem (typ C)Moderní lodní šroub zajišťující vysoký výkon při středních otáčkách. Vhodný pro rychlé lodě.Šroub navržený pro plavidla vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.Šroub se širokým nábojem používaný u plavidel s  vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.

7-listý typ B    

    
Šroub navržený pro plavidla vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.    
     
 
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.