Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Nový model v Galerii modelů  14.9.2018  Do Galerie modelů jsem přidal právě dokončený model bretaňského rybářského člunu.... arr3Stavebnice modelu HMS Terror  5.9.2018   Do nabídky stavebnic modelů historických plachetnic byla nově přidána stavebnice... arr3Nové příspěvky v Galerii modelů  25.6.2018   Do Galerie modelů byly zařazeny dvě nádherné plachetnice od pana Jiřího Nováka -... arr3Stavebnice modelu lodě Belem  30.4.2018  Nabídka stavebnic historických modelů plachetnic byla rozšířena o model francouzské...

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 3 Kč
Skladem
Cena 480 Kč
Skladem

 

 

 



Úvod » Funkční příslušenství » Lodní šrouby

Funkční příslušenství / Lodní šrouby

Velmi kvalitní mosazné lodní šrouby holandské firmy Raboesch®, které vyrábí již téměř 40 let. V nabídce naleznete šrouby dvoulisté až sedmilisté v průměrech 20 až 130 mm. Od každého typu je na výběr levotočivý i pravotočivý šroub.


 


 

2-listý typ A 2-listý typ C 3-listý typ A 3-listý typ C 3-listý typ D1





Šroub používaný u plachetnic s pomocným motorem nebo u klasických malých parních člunů.

Šroub používaný u současných sportovních i rekreačních jachet, které jsou vybaveny pomocným motorem. Také se používá u Z-náhonů a přívěsných motorů. Šroub používaný u dvouhřídelových osobních lodí do roku 1940, nákladních lodí, přístavních tlačných remorkérů, jachet a klasických rybářských lodí. Šroub vhodný zejména pro rychlejší lodě. Šroub s velkou plochou listu, který se vyznačuje vynikajícími hydraulickými vlastnostmi při nízkých otáčkách. Používá se především u motorových jachet, klasických rybářských člunů, parníků.

3-listý typ D2 4-listý typ A1 4-listý typ A2 4-listý typ B 4-listý typ C





Šroub pro rychlé válečné lodě z období let 1920 až 1960. Tyto lodní šrouby se vyznačují nízkou kavitací a vysokým výkonem při menších otáčkách.
Šroub používaný po roce 1940 u lodí s výkonnějším motorem a rychlostí jako u tlačných remorkérů, rybářských lodí, nákladních lodí a motorových jachet. Šroub se speciálně upravenými listy pro použití v dýzách. Používá se u remorkérů, tankerů a rybářských lodí. Šroub se skosenými listy. Navržen speciálně pro rychlejší lodě ke snížení vibrací. Používá se u velkých luxusních jachet, osobních lodí, trajektů, fregat, hlídkových člunů a ponorek. Šroub navržený pro rychlejší lodě s požadavkem na nízké vibrace jako např. rychlé nákladní lodě, zásobovací lodě, fregaty, hlídkové čluny, osobní lodě, kontejnerové lodě, luxusní jachty.

4-listý typ D 5-listý typ A1 5-listý typ C 5-listý typ C1 6-listý typ B





Šroub s velkou plochou listu. Tento typ šroubu vyniká vysokým výkonem při nízkých otáčkách a používá se u policejních člunů, lodivodských člunů, torpédoborců, zásobovacích lodí, fregat a hlídkových člunů.
Šroub používaný do 70. let 20. století u lodí s vyšší pravděpodobností vzniku kavitace, jako např. osobní lodě, rychlé nákladní lodě nebo fregaty. Od 80. let byl nahrazen 4-listým lodním šroubem (typ C) Moderní lodní šroub zajišťující vysoký výkon při středních otáčkách. Vhodný pro rychlé lodě. Šroub používaný do 70. let 20. století u osobních a rychlých nákladních lodí, válečných fregat a ponorek. Šroub navržený pro plavidla vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.

7-listý typ B široký náboj
7-listý typ B

Šroub se širokým nábojem používaný u plavidel s  vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.
Šroub navržený pro plavidla vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.