Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Nové příspěvky v Galerii modelů  25.6.2018   Do Galerie modelů byly zařazeny dvě nádherné plachetnice od pana Jiřího Nováka -... arr3Stavebnice modelu lodě Belem  30.4.2018  Nabídka stavebnic historických modelů plachetnic byla rozšířena o model francouzské... arr3Přípravky na tvarování profilů  23.4.2018  Do nabídky nářadí a přípravků byly nově zařazeny přípravky na tvarování dřevěných a... arr3Figurky k Hermione La Fayette  29.3.2018  Nabídka figurek byla rozšířena o figurky k modelu lodi Hermione La Fayette (1:89).... arr3President - nový příspěvek v galerii modelů  31.1.2018  Do Galerie modelů byl přidán nový příspěvek ze stavby modelu lodě President. Tento...

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 283 Kč
Skladem
Cena 108 Kč
Skladem
Cena 3 Kč
Skladem

 

 

 



Úvod » Funkční příslušenství » Lodní šrouby

Funkční příslušenství / Lodní šrouby

Velmi kvalitní mosazné lodní šrouby holandské firmy Raboesch®, které vyrábí již téměř 40 let. V nabídce naleznete šrouby dvoulisté až sedmilisté v průměrech 20 až 130 mm. Od každého typu je na výběr levotočivý i pravotočivý šroub.


 


 

2-listý typ A 2-listý typ C 3-listý typ A 3-listý typ C 3-listý typ D1





Šroub používaný u plachetnic s pomocným motorem nebo u klasických malých parních člunů.

Šroub používaný u současných sportovních i rekreačních jachet, které jsou vybaveny pomocným motorem. Také se používá u Z-náhonů a přívěsných motorů. Šroub používaný u dvouhřídelových osobních lodí do roku 1940, nákladních lodí, přístavních tlačných remorkérů, jachet a klasických rybářských lodí. Šroub vhodný zejména pro rychlejší lodě. Šroub s velkou plochou listu, který se vyznačuje vynikajícími hydraulickými vlastnostmi při nízkých otáčkách. Používá se především u motorových jachet, klasických rybářských člunů, parníků.

3-listý typ D2 4-listý typ A1 4-listý typ A2 4-listý typ B 4-listý typ C





Šroub pro rychlé válečné lodě z období let 1920 až 1960. Tyto lodní šrouby se vyznačují nízkou kavitací a vysokým výkonem při menších otáčkách.
Šroub používaný po roce 1940 u lodí s výkonnějším motorem a rychlostí jako u tlačných remorkérů, rybářských lodí, nákladních lodí a motorových jachet. Šroub se speciálně upravenými listy pro použití v dýzách. Používá se u remorkérů, tankerů a rybářských lodí. Šroub se skosenými listy. Navržen speciálně pro rychlejší lodě ke snížení vibrací. Používá se u velkých luxusních jachet, osobních lodí, trajektů, fregat, hlídkových člunů a ponorek. Šroub navržený pro rychlejší lodě s požadavkem na nízké vibrace jako např. rychlé nákladní lodě, zásobovací lodě, fregaty, hlídkové čluny, osobní lodě, kontejnerové lodě, luxusní jachty.

4-listý typ D 5-listý typ A1 5-listý typ C 5-listý typ C1 6-listý typ B





Šroub s velkou plochou listu. Tento typ šroubu vyniká vysokým výkonem při nízkých otáčkách a používá se u policejních člunů, lodivodských člunů, torpédoborců, zásobovacích lodí, fregat a hlídkových člunů.
Šroub používaný do 70. let 20. století u lodí s vyšší pravděpodobností vzniku kavitace, jako např. osobní lodě, rychlé nákladní lodě nebo fregaty. Od 80. let byl nahrazen 4-listým lodním šroubem (typ C) Moderní lodní šroub zajišťující vysoký výkon při středních otáčkách. Vhodný pro rychlé lodě. Šroub používaný do 70. let 20. století u osobních a rychlých nákladních lodí, válečných fregat a ponorek. Šroub navržený pro plavidla vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.

7-listý typ B široký náboj
7-listý typ B

Šroub se širokým nábojem používaný u plavidel s  vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.
Šroub navržený pro plavidla vyšší pravděpodobností vzniku kavitace a vibrací. Používaný především u ponorek a letadlových lodí.